Pages

Heel de mens, massage Voorburg

                             Heel de Mens

Pr. Beatrixlaan 428
2273XZ Voorburg
Nederland

Telefoon: 0651218407
Website: http://www.heel-de-mens.nl/
E-mail adres: info@heel-de-mens.nl


Voorburg, Heel de Mens biedt je een keuze uit diverse massage- en healingsvormen.
Bij Heel de Mens krijg je die aandacht waar je op dat moment behoefte aan hebt en kun je een ogenblik van rust ervaren in deze hectische wereld. Alle tijd die we afspreken is voor jezelf.
Mijn praktijk is ontstaan uit intresse voor de gehele mens, zowel op geestelijk als ook op lichamelijk niveau. Van daaruit is ook de naam van mijn praktijk ontstaan.
Het gaat bij mij om heel de mens, om het helen van de mens middels massage en/of healing en het gaat vervolgens om het helen van jezelf.
Ik probeer mensen te helpen om weer met plezier in hun eigen lichaam te kunnen en durven leven middels bijvoorbeeld diverse massagevormen. Weer durven genieten van het gevoel van aanraking, en voelen hoe je lijf weer soepel en zacht wordt in plaats van stijf en stram. Maar ook door het desgewenst aanbieden en toepassen van diverse healingmethoden kunnen blokkades in het lichaam worden opgelost en kan nieuwe energie worden ingezet om het leven weer te kunnen genieten.

Bel of mail me voor het maken van een afspraak
Met warme groet
Ben Borchers
Aantal beschikbare gratis verwenbehandelingen:
1 tot 5

Ik bied belangenloos aan op 29 mei:
Ontspanningsbehandeling
Massage

Algemene informatie:
Openingstijden maandag 09.00 - 21.00
Op afspraak
Openingstijden zondag 12.00 - 17.00
Openingstijden zaterdag 12.00 - 17.00
Openingstijden vrijdag 09.00 - 21.00
Openingstijden donderdag 09.00 - 21.00
Openingstijden woensdag 09.00 - 21.00
Openingstijden dinsdag 09.00 - 21.00
Ook 's-avonds

Massages:
Hotstone
Edelsteenmassage
Chocolademassage
Thaise Massage
Stoelmassage
Ayurvedisch massage
Sportmassage
Sabaaydie massage; warm water kussen massage

Holistische behandelingen:
Reiki
Polariteitsmassage
Inituitieve massage
Dynamische massage
Energetische massage
Chakramassage
Oorkaars

Ik werk met de volgende merken:
De Levensboom olie en andere producten
Chi olie
Surya producten

Toegankelijkheid salon:
Rolstoeltoegankelijk
2e etage
lift aanwezig in gebouw

Parkeergelegenheid:
Gratis en ruim voldoende

Betalingsmogelijkheden:
Contant

Deelnemer verwendag Viva la Donna Day:
30 mei 2011

Mijn branche is:
Aromatherapie
Masseurs
Reiki

0 comments:

Een reactie posten